ELECTRIC BIRD

Puuuh, kan alla glosor nu, fast dom va inte så svåra som jag trodde, gick typ 5 min så kunde man dom, Tur! Har inte orkar plugga ett piss på småföretagandet heller eftersom jag hade sjukt ont i huvvet efter skolan så la mig i sängen å somnade bums till 7 då jag passa Adam en kvart å sen vare käk.
I skolan hände inte så mkt, hade iaf en tyst minut i matan för det där som hände i Finland, tråkigt nog. En 22-åring hade gått in på skolan och in i salen där elever satt å dödat 10 pers. och därefter tagit livet av sig själv dock. Tragisk å hemskt sånt där :(

Ah, har iaf kikat på IDOL, eller ja vem fan gör inte de? :)
Stter med musik spelandes plus kikar runt på enstaka bloggar, har blivit piggare nu men satsar inte på att vara uppe hela natten precis, men ett tag till, ska iaf hämta Obo'y att dicka, en klassiker.
Tur med torsdag imon med tanke på att vi slutar tidigt, på kvällen då sen blir det träning sen ska jag umgås med min vän Emmi. Nog om allt det här, Obo'y vare. Tjing /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0