CONGRATULATIONS BROTHER!

Ja må han leva, Ja må han leva, Ja må han leva ut i hundrade år.
Ja visst ska han leva, ja visst ska han leva, ja visst ska han leva ut i hundrade år!

Japp, som ni kanske fattar fyller storebrorsan 18 år idag, grejjer det så nu ska Johanna å David ta sig ut till Mulligans ikväll. Rackarns där. Avis! Aja min dag kommer den snart å eller snart å snart 2 år (A) . Aja Johannas familj å min familj sitter här å fikar å hare gött eller nu är jag uppe, smet iväg ett tag.

Ska nu ikväll umgås med Emmi iaf, ser verkligen ifram imot de för vi ska mysa till de lite med att hyra filmer, käka ute eller ah ta hem maten då men sak samma, Sen en massa karaoke å dansande :) .Imon har jag match tidigare än tidigast eller ah 11 då men det funkar för mig. Strömsbro ska få sig en omgång hemma på fina skogsvallen!  Nog om denna dag eller kanske skickar in ett inlägg ikväll men annars söööndag. Tjing /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0