SUNSHINE IN THE RAIN

Ovanligt jag skriver blogg då vi har Göran, näe inte riktigt, men tänka sig vi har han nu på förmiddagen också i Bransch & Produktkunskap. Vi har mest suttit och och svarat på en massa frågor nu, ja har fastnat på en fråga nu som man ska skicka in sen, typ - fördelar och nackdelar med ekologiska produkter. hmm jag orkar väl inte de heller!?
Sen har vi lunch, gisssa vad? Chickenbits med ris, hooooly shiit vad gott :) sen ska nog jag å Emmi ta oss en kopp choklad om vi hittar automaten som dom har gömt nånstans verkar det som, eftersom vi har lång lunch idag hinner vi med det.

Idag efter skolan kommer ja åka hem somvanligt, sen kommer ja göra mig klar inför träning kan jag tänka mig, måste komma ihåg att lämna pengar till Karin o Magnus av lotter som vi sålt. Annars så går det 3 bra program idag, IDOL, TOP MODEL & LEGALLY BLONDE :) mmh blir en tv kväll idag, kommer nog inte lägga mig halv 9 som igår men runt 23 kanske. Nu ska vi se vad det är så bra med ekologiskt.... Tjing /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0