BEST OF THE BEST

Orkade inte skriva ngt igår kväll som ni såg utan satt in en låt istället, eller inte bara en låt utan en grymt bra låt! Nu sitter man inne på engelskan å har haft glosförhör. Alla rätt, plus i kanten där :) håller också på å arbetar med vårat lilla jobb, jag Emmi Jenna & Malin. Slutar 12:25, då blire lunch för oss, eller fil tror jag. Det beror på hur maten ser ut rättare sagt.

Idag kommer jag åka hem till sandviken, ta en fika med Emmi sen hade jag tänkt träna då, men eftersom min förkylning stiger nu så kanske jag skippar den, lika bra så man inte hinner bli sjuk nu till DM-semifinal å som sagt skolan då. . Näe så blir nog hemma. Tänker inte precis gå å kolla heller, då blir jag väl sjuk eftersom man står i kylan å glor.

Imon är vi lediga somvanligt, har inte planer iaf. Ta dagen som den kommer bara. Ska återgå till arbetet nu snart Tjing /sb


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0