AT THE END OF TIME AT THE END OF TRUST AT THE END OF EVERYTHING WE LEFT..

Skolan gick bra bla bla bla... orkar inte med skolsnacket stackars läsare som får läsa om det så därför skiter jag i det. Efter skolan iaf så kom jag hem, tog mig en sömnare typ en timme sen gck jag upp, plockade lite i rummet, kollade på tv och invänta träningen.
Bytte om å sedan drog jag mig ditåt. Gick bra förutom att mina fotbollsskor är rena trasan nu, fyfan vad sönder dom är haha stackars mig, på kanten av skon kan jag ta in mina fingrar så mkt så jag känner strumpan å skit. Asdrygt, tur att det bara är DM Finalen kvar då typ.. Sen blire att kasta mina älsklingar :/

Aja kom hem, kollade på världens bästa program IDOL med mina favoriter som jag har där :) fyfan vad underbart att få vara med i idol, komma bland de 5 bästa eller t.o.m vinna hela kittet ojoj det skulle vara ngt stort :) Aja efter duschade jag en snabbis å sedan kollade jag på det som var kvar av Heroes. Sitter i mjukisdress nu å kollat klart på American Gladiators, imon fredag tjohoo sikken tur vi Thorénare har :) Ledig som alltid. Blir en skön helg det lovar jag ! Vidare till musik, bloggsurfande å TV Tjing /sb

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0