AT THE END OF THE DAY

Nyss kommit hem från Becka och först kollade vi in SIF matchen, mötte Råsunda och dom vann med 1-0, satt där på läktaren med Becka Milla Joakim Sebb & Putte. Mötte en massa fina trevliga folk hela tiden också :) så rktigt kul på sånna där matcher faktiskt :)
Efter det bestämde vi ah jag å Becka att vi skulle fortsätta att vara så vi tog cyklarna, cykla hem till henne å käka lite efter det va vi på ''cykeltur'' och ringde till folk här å var, fast vi tröttnade å skulle åka hem till Becka för att titta på tv å koppla av lite. Men exakt när vi kom innanför hennes dörr för andra gången, kom vi ju på att man kan ju inte kolla på tv å snacka skit med varandra utan godis? så vopp åkte vi till HEMMAKVÄLL och köpte lite godis för 87 spänn, fast Becka hade nå bonuskort så man fick lite back på pengarna där så..... 63kr blev det :) billigt å bra för att dela på två då

Hos becka så knäppte vi på tvn å kolla lite smått på Miss Secret Agent 2 å snackade om allt mellan himmel och jord tills klockan slog 21:45 då drog jag mig hemåt. Nu sitter jag här i jacka, har inte hunnit tagit av mig den än men ska väl hinna med det nu också efter detta inlägg.Ussssch va långt ja skriver dags å avrunda, plus NU ska jag göra klart novellen (hoppsan) Tjing /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0