ÄR DET HÄR MINA SISTA TIMMAR PÅ JORDEN KANSKE?

Såg på arbetarbladet.se att jorden kanske skulle gå under imon, eftersom dom skulle göra ngt mini-big bang å få se hur universum egentligen uppstod, MEN HALLÅ VI DÅ?
men sen står det längst ner iaf att man inte behöver vara orolig eftersom dom gör sånna här tester överallt runt om i världen fast mindre projekt då, men vafan skiver dom då med att jordens undergång kmr imon o.s.v. ? Plus att sen finns det typ nån fråga som lyder: Om det här var dina sista timmar här på jorden vad skulle du göra då? öh Ursäkta!? vill dom skrämma folk eller vafan är det här?
Jo visst det kanske inte är ngn fara, faktiskt så tror ja inte det men ändå, liskom klart man börjar undra? gör folk rädda sådär. Sluta med det å gö erat jobb istället om det nu är så viktigt å skippa med alla dödsskräckälser här i vår omgivning.

Nu ska jag iaf sova å sluta tänka på det här, men om det är imon jorden går under så hoppas ja på ett nytt liv med mina kära vänner & familj igen plus att JAG ÄLSKAR ER(jag känner att jag överdriver nu med att jorden ska kanske gå under, men ja kan aldrig vara säker) Puss och gonatt Tjing /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0