A WORLD WITH MEMORIES

Fredags kvällen började med att jag å Emmi åkte till Willys för inköp av lite energydrink, rätt länge sen man drack så å vi är typ beroende av sånna, farligt nog.. men men skulle ha dessa till kvällen iaf. Drog hem till mig gjorde en underbar Thaimat med kyckling, grönsaker å en massa krydda och såser. Stark men det satt fint i magen! Efter det drog vi igång en Action film, action är inte min grej riktigt men den där va helt okej för att vara en action film faktiskt, efter det blev det Angel för sjuttielfte gången, och alltid lika bra (Y) Till de hade vi lite olika goda drickor plus nå snacks.
Efter all filmtime var det musik på HÖG nivå verkligen plus ett par danssteg inlagt där. Vi kom nog i sängs till 6 men somnade inte förnst halv 7 och sedan vaknade vi upp 7 igen då det va ngnting som lät, haha? aja somnade om till 9 typ och sen om IGEN till 11 då vi steg upp.. käkade lite smått frukost, men de va ingen höjdare om man säger så...

Hade ingenting för oss så vi tog på oss lite kläder å drog oss ut mot stan. Kom till stan då de va marknad, hade jag ingen aning om faktiskt, men asmkt folk i lilla sandviken va det där iaf å en trevlig Saik-Pigge hängde med oss här och var haha.. lite godis fick vi också. Drog oss sedan mot Dollar och Rusta för att handla billigt candy ^^

Hade inget bättre för oss sen så gick hem bytte om till lite bättre kläder å sen gick vi ut igen för en promme med mobilerna med oss och vi knäppte en massa kort här å var. Riktigt kul, det borde alla göra så underbart å ha minnen sen tjoho! Aja kul va det å vi va fan ute i flera timmar idag, hur bra som helst! Emmi har satt in lite bilder på oss idag men shit the same ni får stå ut med att jag gör det också :) Nu blir det film för mig med colan och kladdkaka brevid sig Tjing /sb





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0