WHEN SHIT HAPPENS

Haha, idag när man skulle kliva av tåget där jag å Emmi å Amanda satt på så snackade vi klart med henne å sa somvanligt hejdå. Precis när vi kom till tågdörrarna ser vi dom börja gå igen!? Haha Emmi tar fart å hinner hoppa ut ur tåget innan dörrarna stängs å där står jag å garvar å tänker shit the same jag trycker på knappen så öppnas dom väl. Både jag å Emmi tröck fan i nån minut men ingen dörr öppnades, t.o.m personalen såg att vi stod där å va galna, en på utsidan å en annan på insidan! Poff? tåget åkte MED MIG PÅ!!? Haha Emmi stog utanför å vi båda va som två frågetecknen, där hängde jag med tåget hejdå. Som tur va skulle det bara till storvik denna gång å inte tex till Falun eller liknande, så gick tillbaka till min plats där Amanda satt å Asgarva å såg lika förvånad ut som jag? shit tänkte ja.
Aja kom till Storvik gick av tåget, sa hejdå till Amanda som skulle med bussen å jag fick vänta i ett ödemark mitt ute i storvik bushen där tåget går, papperskorgen å jag. Great. Tåget kom till station 20 minuter efter så ah jag kom tillbaka till kära Sandviken igen. Emmi hade åkt hem men på dirr när ja kom hem ringde jag henne å vi satt å garva i telen länge länge länge :)

Kollade på The Hills idag som alltid :) å efter de va det dags att åka på fotbollsmöte som jag kom hem från för ett tag sedan, har nyss käkat gudomlig glass också, längesen. Just ja allt gick bra med Alborgen idag å jag kom i jävligt bra grupp som jag trivdes med :) Felix å Kattis från min klass å Ellen och Santrisi tror jag han hette från 2an. Assnälla å vi fick ihop en del stämplar samtidigt som vi hade det askul! Aja shit sorry långt inlägg idag pga en rolig händelse som ni läste där uppe!. Jaaa imon innan skolan ska jag Jenna Emmi å Amanda gå å käka på Don Peppino, hur fint som helst där i Gävle så det taggar jag åxå till! Tjing /sb


(själv roade jag mig med att knäppa lite kort, ni ser själva hur livat de va där, eller inte?)

Kommentarer
Postat av: maddeM

vad heter du på msn? skriv de på min bilddagbok :)

2008-10-15 @ 21:34:07
URL: http://maddee0.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0