WE KNOW YOU, DON'T TRY ANYTHING!

Skolan gick fort som tur va å har nyss kikat klart på THE HILLS, har inte spec mkt att göra denna måndag så får bli typ att kika på Vänner 19-20, å Design Simon & Thomas 20:00. Hmm fick även tillbaka datorn idag, funkade skitbra idag i skolan åsså kommer man hem så vill den inte fungera VAD ÄR DET HÄR!? den slår av på vänteläge så fort man öppnar ''locket'' utan anledning med fullt batteri, Wierd. Snart så mmh finns inte denna dator nå mer, då har jag fått mitt så kallade damp hah.
Klassfesten har jag noll koll över nu, blev glad över att höra att vi nästan hade en lokal men... den va bokad nästa helg, hurra hurra hurra! Nu jävlar lär vi hitta en lokal eller vad tycks copare?
Det finns ingen här i mina krokar om man säger så heller så förhoppningsvis om ngn duktig i Gävle tar tag i det där så löser det sig nog...

Nä vad sägs, ska man dra sig härifrån å ja.. jaa har ingen aning vad jag ska göra, men ska inte tråka ut er iaf, skriver senare Tjing /sb

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0