WE CAN GO TO A PARADISE

Har nästan ingen lust att skriva men känner att jag måste. Skolan gick bra, kom hem umgicks med Emmi under dagen då vi gick till Dollar köpte jädra mkt godis av ngn anledning? Willys därefter där det blev att inhandla ägg som jag skulle ha till bakningen, skulle egentligen ha socker åxå men med allt handlande på Dollar så hade jag inge pengar kvar, Bra sofie!? jaja det fick duga med ägg. Emmi handlade lite dippsaker iaf.
Vi tog sedan cyklarna hem till mig igen eller jag åkte till mig å Emmi åkte hem till sitt. Fick sms av Sandra åxå om jag var sugen på att följa med henne på SIF matchen, Ofc att jag va :)
Kom hem å grejjade lite sen drog jag iväg å mötte henne. Träffade Milla å Becka där också som vanligt :) så snackade med dom hela tin om allt å inget, efter de kom Sebb Emil Matte å Kim å satte sig vid oss också, sällskap.

Aja matchen slutade 2-1 till Gävle tråkigt nog, jag tog cykeln hem med sandra en bit å sen drog mig hemåt, FYFAN VAD KALLT KAN JAG SÄGA! trodde jag skulle dö av kylan där ett tag :O men väl hemma packade jag ihop some stuff å sedan drog mot Boänge där jag sitter nu också, kollade slutet av IDOL tur att mina 3 är kvar iaf av killarna :) sen nu har ja kolla på American Gladiator, haha brukar bli en klassiker de nu, vissa dagar är det Americas got talent eller så är det ah Gladiator då.. så brukar alltid kolla på ngt av de efter. Ikväll bli en lugn kväll till skillnad från alla andra dagar nu i helgen, imon kommer jag umgås med Becka å hennes gäng å på lördag blir det Klassfest för vår underbara 9B. Längtar å ska bli himlans kul båda fredag å lördag... TV blir för mig nu med en massa snacks Tjing /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0