SOMETHING LIKE THAT

Ja innan skolan idag va man å käka på Roma istället för Don Peppino pga priset om jag ska vara ärlig, liksom en vesuvio för 88 spänn!? när den i vanliga fall kostar 50, de va å ta i tyckte vi, men dög lika bra med Roma, asbra priser å sjukt gott! Jenna å Amanda tog en varsin Vesuvio å jag å Emmi tog en varsin kebabpizza, uhuu vad mätt man blev! Därefter köpte vi tuggummi pga all vitlök man hade käfta i sig!




Well, skolan gick skapligt fort idag, sikken tur så tog tåget hem sen å denna gång hann vi av innan tågfanet åkte :) Emmi åkte med 17 bussen hem å jag gick till mig. Kollade direkt på OTH av det som va kvar å sedan The Hills ofc. Inte mkt att göra idag så drog mig ner till boänge med mami då, köpte donkenfood på ditvägen, satt bra det. Så idag tillbringar ja natten här borta, med götta å Tv å filmer. Imon kommer nog Emmi sova hos mig, eller vad jag tror iaf hah. Ska bli trevlans. Mmm kanske ska runda av nu så det inte blir så långt inlägg som alltid xD kanske dyker upp ngt inlägg senare isf. Tjing /sb


Kommentarer
Postat av: J.b

usch vilka bilder på miig.........

2008-10-17 @ 00:33:13
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: /SB

skitfina därför jag tog dom!!!!! :D

2008-10-17 @ 09:37:07
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0