THINGS CHANGE EVERYDAY

Har inte satt ut några bilder än sen i Lördags som ni kanske ser, men det beror på att det krånglar sig lite hit å dit med mappar å allt vette sjutton, men så småningom kmr dom in här :) Har vart hemma nu från skolan måndag tisdag pga huvudvärk å illamående plus en massa annat men det håller jag inom mig :)
Aja har väl inte alls gjort nå mkt alls, mest TV å sovit så nu är jag utvilad till en vanlig skoldag imon, jippie att det första man kommer börja med är prov i marknadsföring, å jag har knappt pluggat, tummen upp för det då (Y) men man får hoppas på det bästa!

Ska väl iaf ta en dusch nu å efter det en runda pluggning nu hade jag tänkt, inte för att jag kommer plugga mkt men så jag har en aning om det.. (kan ju vara bra) men skriver nog ngt inlägg senare innan sängen. Tjing /sb

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0