THE TIME OF MY LIFE

Tjoho äntligen kommer jag in på bloggen och även internet som inte fungerade hemma igår, kommer förmodligen inte funka idag heller, vi lär köpa nå ny internetgrej eller vare va.. Aja fick skolfotona igår å för första gången efter nästan 9-års fotografering va jag rätt nöjd, det va inte bra kanske men såg normal ut iaf, :) Kikade även på IDOL nu när the boys sjöng å har fått mina favoriter bland boysen, å självklart är väl de Johan Robin och Lars, åååååh Big Love!
Sitter nu med marknadsföring med Emmi Alex å Malin brevid mig, inte fatt man gör så mkt egentligen men aja vi sitter här å gör vårt. Snart lunch (äntligen), sen äre idrott, denna gång blir det lekar som Daniel sa, haha får se vad det blir då :) Efter de blir Bransch å sen hem å gö ingenting eller jo jag måste städa rummet. Oj va kul de lät men men rent å fint vill väl alla att de ska vara? jag iaf.

Slut på träningar nu också efter DM så nu väntar man på avslutningen bara som troligtvis skulle bli ngt relaxande på badhuset, käka god mat och sedan sova i nån lokal. Låter iaf rätt skönt de :)
Aja nu kom Andreas in också å ska hjälpa till lite med vårt arbete som vi knappt är klar med, hörs kanske sen Tjing /sb

       
               (syns knappt men detta är COP1a iaf <3)

Kommentarer
Postat av: mmadelene

oj, undrar om man vågar öppna katalogen när den anländer, haha

2008-10-01 @ 17:18:52
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/
Postat av: /SB

haha, men du blev jättefin :)

2008-10-02 @ 13:29:40
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0