THE BOYS ARE BACK

Godmorgon allihopa!
HSM 3 dunkar i mina högtalare nu och jag är på strålande humör! Mami å Kent jobbar så har Kents hus för mig själv i nåra timmar, det innebär en massa sjungning :) Tråkiga är att jag nog lär gå hem från Boänge sen, Jipiie Yey! men med musik i hörlurarna brukar det gå rätt fort ändå.
Vaknade egentligen för en timme sedan men har bara slappat runt nu, ska snart få i mig lite frulle tänkte ja. Idag men gud hallå det är HÖSTLOV, tjohej äntligen! Ah idag iaf så kommer jag först ta det lungt hemma här då, å med tanke på att det inte blev ngn klassfest som troligtvis blir den 7de istället kommer jag vara med Emmi på kvällen vad jag vet hittills. Å jag vet en till sak, DET ÄR IDOL IDAG! Mina favvor är kvar iaf, så nöjd är jag men det börjar ju lida mot slutet snart så får se vilka som har kapacitet att kämpa sig igenom idol! :)
Frukost kallar å jag är hungrig som en gris, vi hörs under dagen Tjing /sb



Kommentarer
Postat av: J.b

Hur fan står jag då? xD haha

2008-10-25 @ 12:46:17
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: /SB

haahhah jag vet, sjukt kuL !! XD

2008-10-27 @ 13:38:45
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0