RIGHT HERE, RIGHT NOW

Skriver väl ett sista inlägg nu för kvällen, som sagt idag blev det inge mer än tv å tv jo okej jag gick ut å gick för mig själv en stund åxå. Ska snart lägga mig, orkar fan inte vara uppe nå mera, sjukt nu för tiden. Men när saker händer så blir det annorlunda, skitsamma nu. Fick hem nya FRIDA idag också med en massa text å bilder på min Zac Efron, ngt som kan muntra upp en iaf. Så ska lägga mig i sängen nu å kolla igenom den å sedan slocknar nog jag för idag. Hoppas på bättre dar nu resten av Höstlovet iaf :) men det ska väl ordnas I think.

Well, snipp snapp snut å tack för mig /sb


Kommentarer
Postat av: J.b

Åååååå heeeeerrrreguuud!!! Den måste jag köpa. Tack för tipset! :D :D :D :D

2008-10-28 @ 00:49:57
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: /SB

hahahahaa ;) jenna då :D tur att man prenumererar hih (L)

2008-10-28 @ 14:27:51
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0