LIVE YOUR LIFE

Haft en strålande helg med Emmi, med tv tittande som musikmaskinen med pizza å kebab från Milano, sjungning av vårt älskade HSM sing it, ute promenad till 7 på morgonen å att vakna nästa morgon halv 4 på eftermiddagen. Okej, nu är man rätt pigg som ni kanske förstår så oroar mig över när man blir trött idag hah, ska iaf kika på I hennes Skor nu kl 21, sjukt bra film :) Känns underbart med Höstlov nu från nästa vecka å ett hoppandes på en klassfest på lördag för oss copare. Annars får det väl bli en lugn helg då.. Aja vi måste hitta en lokal det är det som är the problemas just nu tyvärr, men hoppas det löser sig.

Inget spec att skriva här egentligen så får säga gonatt redan nu, men ah kommer nog ett inlägg innan jag lägger mig iaf, dvs efter filmen, tack för mig Tjing /sb
(Bjussar på 2 otroligt fina bilder på oss sen helgen)


Kommentarer
Postat av: maddeM

på fredag blire klassfest om de blir något.

2008-10-20 @ 09:34:20
URL: http://maddee0.bilddagboken.se
Postat av: /SB

YEEEES TACK GUUUD FÖR DEET!! fan vad jag längtat! :D:D:D:D

2008-10-20 @ 18:36:40
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0