LIFE IS LIFE AND I LIKE IT

Har inte kunnat skrivit på hela helgen pga fucking internet som inte vill fungera på bärbara min, men så sitter vid brorsans dator nu som vi ÄNTLIGEN fått igång de på iaf. kommer gå till nån IT kunnig sak på skolan imon och fråga va tusan det inte fungerar för, har alltid fungerat förr åsså bah poff för nån dag sen :P Aja lite kort om helgen men kort blir allt för långt för mig men shit the same vi får se :)

Fredags röjde jag med Becka i Norrsätra med en massa götta folk. kan säga att det var hur kul som helst träffade en del man kände också, tack gode gud. Drog oss mot Insparken men stog där ute bara å snackade skit med alla folk :) Gick sedan hem till Cecilia igen i Norrsätra å sedan drog man sig hemåt. Becka hem till en viss ''loverboy'' å jag tog mig hem till mitt place som va alldeles mörkt å träkigt när jag kom in, men men la mig sen, det behövdes om ja säger så xD

Lördan va den efterlängtade klassfesten, säger inte så mkt om den, orkar inte gå in på detaljer hit å dit då blire ju ett lååångt lååångt inlägg. Singstar, Film, Pizzaätande, Mys å snackande å dansande kan jag säga å hur underbart som helst! Åh att få träffa alla igen det va helt underbart ju, vafaan 9B kan vi inte ''återförenas'' igen förfan! haha, nä men sjukt kul å det är sånna här kvällar med den föredetta klassen jag vill ha mkl mkt mkt mera av! så vi ska satsa på de TYCKER JAG! :)

Söndag idag då så vaknade man runt 10, Emmi hade sovit hos mig så gick upp käkade frulle å sedan skulle jag dra till skogsvallen för lite kortknäppning av laget som kommer i arbetarbladet å annonsbladet sen :) Bestämde åxå att den 8 november har vi avslutning å det blev som ja sa först, relaxavdelningen, käk på Napoleon å övernattning. Kommer bli super det. Aja när jag kom hem la jag mig i sängen min å efter nån timme messa Jennie mig för ja skulle hänga med henne å kika på Albajuniorerna en stund på JV så det fick det bli. I spöregnet cyklande man ner. men vad jag man inte för vänskapen, Jo vad som helst :) Kul va de å sen hade hon match men ja åkte hem för hade ingen att kolla med så ville inte sitta där själv å se lost ut men men hemma la jag mig igen å där har ja legat tills nu? Whaat inte bra! aja lugn kväll med Film som går på TV snart aja bilder från helgen kommer nog upp ikväll då jag samlat ihop alla från olika håll! Tjing /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0