JAG SKA BÖRJA VIDEOBLOGGA!

Godmorgon på er ute i snö & kylan. Inte kul enligt mig, man va liskom inte med på de, poff så kom snön trist som fan, sommarn kan inte den bah finnas hela tin å inte krångla å byta årstider? slöseri..
Aja klarade kvällen igår sicken tur med all blåsväder som gjorde att ena stunden blinkade det i hela huset å den andra stunden slocknade allt! som när jag var inne på toan, då bah dog alla lampor vadå panik AB!? åsså lät det som om det var folk utanför å i trappen hela tin, riktigt kusligt va det.
Nog om spökligheter, jag har faktiskt bestämt mig för att jag ska videoblogga mer, (om jag kmr ihåg det rättare sagt) Jag fick en kommentar i förra videoblogginlägget om att jag skulle ''videoblogga mer vafan'' så ja vadå, kan vara rätt intressant ju, antingen skriver jag in mina inlägg eller så pratar jag in dom i en liten video å med tanke på video så kmr säkert en del av mina kompisar få delta i arbetet också såklart!, å ibland kanske det kommer både text å video ofc, men det skulle väl vara kul?
Lite ändringar... nu tänker ja inte gö så mkt hör radion spela från mitt rum å jag är på Topp! Tjing /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0