I'M HAPPY, ARE YOU?

GODMORGON!
Ja man kan undra vad man gör uppe nu egentligen om man har ledigt? men ja hängde med Kent hemifrån så jag kom hem någongång idag ettersom han började jobba 9. Jennie kommer ju efter skolan dessutom å hämtar sin väska å sånt. såå.. kanske bra å vara hemma dårå :) Idag under dan kommer jag inte gö ett piss det är jag garadterad över, annars på kvällen kmr Emmi hit å sover här.
Jo, kom att tänka på bilderna sen Sthlm, min dator är fortfarande på lagning å där har ja bilderna så dom kommer komma upp då jag fått tillbaka den. Asdrygt äre men vadå man vill väl ha en frisk dator? :)

Fick en baguette å cola av Kent innan vi kom hem hit, så ska väl vräka i mig det nångång snart å. Annars blir det Tv för min del,ska invänta OTH & The Hills dessutom JA MEN GUD DET ÄR IDOL IDAG, YEEAAH :D min Lars Johan Robin  Alice å Anna är kvar så då är jag Nöjd! hah:) Tjing /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0