IBLAND KAN SAKER & TING BLI SOM MAN INTE TÄNKT SIG!

Jaaaaa mitt herrskap, inte mkt till att skriva här eller men whatta fack ngt kan jag väl hitta på. Hm.. ja Yazmina åkte ur idag på IDOL å tack för de, hon har liksom inte vart bra en enda gång? Men mina andra favoriter var Kanon idag! Vill också vara med i Idol för sjutton å fatta å komma med dom 10 sista, vilken upplevelse å kanske vinna skiten, ena dagen en helt vanlig människa åsså poff nästa dag är man Känd!? sjukt..
ÅÅh nu Måste jag ner å hämta glassen som står i frysen, vanilj med krossad choklad, om man inte tkr om de är man ju... ah. Det ska jag banne mig hämta nu efter detta sega inlägg. Lördag imon å som sagt kommer jag vara med Emmi då, se vad vi kan hitta på för busheter. Asså kan inte vänta mer nu, GLASS! Tjing /sb

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0