I DON'T KNOW WHERE TO GO WHAT'S THE RIGHT TEAM

Nyss kollat klart på morgonsoffan nere mä Mami å kent, sjukt kul å IDOL idag då. Hm.. inte säker på om jag håller med att LouLou skulle åka, stackarn. Sepideh kunde lika gärna åka ur tkr jag! Lars Robin E & Anna var grymma idag! Sjukt underbart med ABBA tema faktiskt, hur bra är inte ABBA liksom?
Har även umgåtts lite med Emmi idag med tanke på att vi ska in till Gävle imon å sjunga lite, Lingman you Know.. där vi hör hemma hah. Nä men rätt taggad fast nervös, Rosa bandet handlar det om ni vet. Det vi ska sjunga då är Honey Honey från Abba of course. Så som sagt har vart lite med henne idag å förberett oss litte granna.
Ikväll nu är jag i boänge, igen.... men orkade inte va hemma idag kände jag bara, ska faktiskt upp typ 8 imon så då äre bra å va hemma men shit the same, skönt med en cykeltur tidigt på morgonen åxå :)

Ska ner å hämta lite glass tänkte jag, ni vet vanilj med krossad choklad Mmhhh, sitter lika fint varje gång. Så med glass å mina fina HSM 3 låtar mår jag som en prinsessa, älskar det vi hörs senare Tjing /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0