HSM HSM HSM HSM HSM HSM HSM

Jobbigt med utropstecken, jag orkar inte med bransch nu! det enda roliga just nu är mitt å Emmis snack med varandra och Jenna å Amanda hatar de om jag ska vara ärlig då, haha men så kul, jag vet knappt själv va det är, stockholmska kanske? eller en aning mot skånska.. Så snyggt, vill prata så jämt tror jag :) Aja vi får iaf sluta en halvtimme tidigare, tänk er en halvtimme, det är det bästa idag!
När jag kmr hem idag ska jag väl bah tat lungt, provet som jag gjorde i morse gick typ bra! herregud mkt bättre en vad jag trodde, så nu ska jag banne mig vara nöjd.

Ikväll satsar jag på en Tv kväll och en lång natt med tanke på att vi börjar fem i 1 imorgon så då blir det helg redan idag säger vi. Imon JUSTJA det måste ja å Emmi komma ihåg, att hämta ut våra HSM 3 Biobiljetter till premiären som vi beställt idag! Tjohoo kan knappt bärja mig att få se nästa Gudomliga film! Aja i helgen OMG äntligen får man sig en sväng om till sthlm, då som jag säkert sagt långt långt tillbaka, jag köpte ju biljetter till mig å Emmi eftersom hon fyller år nu i Oktober så tänkte ja bah ah men HSM ICE TOUR kan vara roligt så.. japp vi ska på det i Globen Lördag kl 15:00. Hur roligt kommer inte det att bli då? med shopping både före och efter showen och en härlig kvällslunch på ngn fin restaurang därefter, å efter det ska vi bo på hotell till söndagen! Perfekt efter sånna här vanliga helger nu, KOMMA BORT! på söndagen kmr det även bli shopping tills vi drar oss hemåt. Mkt text men väldigt bra blev den, å ja, ska väl återgå till det underbara Bransch NOT! Tjing /sb


Kommentarer
Postat av: Emmi

Fan sikken bra helg det blir :) We´re breaking free från allt annat haha ;) TACK för presenten igen hahaha (L)

2008-10-08 @ 17:44:41
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/
Postat av: /SB

ahhaaha ABSOLUT :D haha fortfarande ingen orsak You Know ;)

2008-10-08 @ 19:39:58
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0