DON'T CRY YOUR HEART OUT

Pang där slog dörren igen å Kent å Mami åker nu in till Stand upen. ååh vill dit jag med :( Adam sitter här brevid omvirad i en filt. Har ingenting att göra denna dag förutom att passa min lilla skitunge :)
Kommer förmodligen sitta framför tvn å glo på vänner hah som börjar 19. Men annars kanske ja kan sjunga lite karaoke om inte brorsan stör sig på det. Aja det visar sig :)

Helgen blir det andra bullar iaf, då kommer jag å Emmi åka in till kupolen på lördan å shoppa lite tänkte vi. kan va skönt att åka iväg nånstans iaf å slippa gamla valbo för en gångs skull, fast valbo sitter kvar deå, så det kommer det bli när vi kommer hem nån fin dag. nu ska jag återgå till lillebror. Hörs /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0