BUT HER DREAMS GIVE HER WINGS AND SHE FLIES TO A PLACE WHERE SHE'S LOVED.

Ja dagen hos Emmi var jättetrevlig, med en massa folk fika å presenter. Jättefina presenter fick hon också Emmi. Men iaf så, jag åkte väl hem runt halv 11 eftersom vi inte hade mkt mer att göra å bestämde att vi skulle vara en annan dag istället. har nu suttit här framför datorn sen jag kom hem å snackat delvis med Emmi å delvis med annat trevligt folk. Imon kommer jag bara ta det lungt, tråkigt nog kan jag inte gå på stan ni vet det här halloween kvällen som man brukar gå på, ärligt talat har ja gått på det fan varje år, men det är faktiskt rätt mysigt att bara ''va'' där :)
Men imon kommer ja inte kunna gå för att man ska passa lillbrorsan ute i boänge medan mami å Kent går på Stand Up med Magnus Betnèr i Gävle, (faktiskt rätt avis, vem sjutton vill inte se hetingen?) så där hemma kommer jag bli sittandes.

Nu vet ni det å jag ska lägga mig, tiden har gått fort nu ser ja redan halv 4. Men jag klarar mig, gonatt iaf /sb


Kommentarer
Postat av: Emmi

OMG är han i Gävle ikväll? :D Han kollar jag alltid på om nätterna när det går på TV ojojoj.. Fatta gå å kolla på han då pissar man väl ner sig, han är ju askul :) <3

2008-10-30 @ 16:16:47
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/
Postat av: /SB

jaaa viisst är han KIING! så avis vafan! nästa gång kan du å jag gå på han :D skulle va så himla kuL!

2008-10-30 @ 18:01:07
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0