THIS IS MY LIFE!

Now Or Never  
Right Here, Right Now 
I Want It All  
Can I Have This Dance 
Just Wanna Be With You
A Night To Remember  
The Boys Are Back  
Walk Away 
Scream
Senior Year Spring Musical Medley 
We're All In This Together
High School Musical
Just Getting Started
Last Chance


Det enda jag gör nu är att sitter å dönar runt alla dessa låtar sen HSM3 hur underbara är dom inte? Har sjungit dom så jävla länge nu så börjar få lite grepp på vissa å kan dom mer å mer, sen är det bara danserna som fattas, elr hur E? :)


Sjukt kul kväll igår, jag å Emmi började dirr efter skolan med att gå å kika i alla möjliga affärer, tillslut blev vi hungriga å gick till Bien Venidos för att käka, när vi väl satt oss såg vi priserna OMG! okej, vi gjorde upp en plan för att sedan kunna ta oss ut därifrån med rask takt. Han som frågade oss typ 3 ggr vad vi vela ha att käka gick undan till ett bord då en av oss låssades snacka i telefon om att ''våra kompisar hade gått till Österns Pärla och redan beställt å skit, kunde inte komma till Bien Venidos så vi lära gå dit'' Å med fart lämnade vi menyerna å sprang ut! Han såg oss, usch vad pinsamt!
Aja sånt är livet så vi gick till ROMA, tack för den goda kebabpizzan iaf :)

18:30 började HIGH SCHOOL MUSICAL 3 å väl inne i salen satt man å var ybernervös, å upptrissad över att filmen gick igång. ZAC EFRON dök upp på filmen för det första å då hände det. Jag å Emmi DOG av tårar som sprutade ut! å skrikandes å världens liv var det där inne! Man grinade i filmen från första början nåra snuttar här å där men det värsta var nog slutet då We're All In This Together hördes på filmen i en slowversion, ASSÅ SJUKT UNDERBART! fyfaan där dog jag å Emmi för andra gången ni skulle sett oss, alla skrek å skit men vi satt som två gormstrutar å bara tjöt! Vilket moment, så sjukt underbart på samma gång!
VÄRLDENS BÄSTA FILM, JAG ÄR KÄR I HIGH SCHOOL MUSICAL!
Efter filmen vågade jag å Emmi knappt gå ut från salongen med tanke på hur man såg ut, smink utkletat över hela facet å ah vad ska man säga? väl ute träffade vi Amanda å då kom 3dje gången vi Dog, då börjades det igen, kunde knappt prata med henne,å hon stog å Asgarva åt oss haha! har tamme sjutton aldrig grinat såhär mkt till en film ALDRIG! tecken på ngt jag verkligen älskar :)

Väl hemma hos mig, gick vi ut en runda för att slappa lite sådär å sen kom vi in å la oss Bums.
EN LYCKAD KVÄLL!
(Nu håller jag på å laddar hem High School Musical 3, så blir att kolla på den igen, låt tårarna rinna!) Tjing /sb


Kommentarer
Postat av: Caroline

FAn vad jag älskar HIgh School musical, har soundtracket till alla filmer hehe :)

2008-12-08 @ 19:56:05
URL: http://carolinrgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0