A WORLD WITH CHOCOLATE

Såå klar med lite plugg, men det menas inte med att jag kan allt nejnej, men ja kan en del, å jag hoppas att den delen kmr på provet då! Fläskat Obo'y har jag gjort idag å, asså ursäkta mig men vette sjutton om jag dricker minst 10 koppar obo'y varje dag? Inte undra på varför mami springer å köper mjölk om å om igen, liskom jag menar det var ju skillnad om det va cola för det är jag lika beroende av också men nu snackar jag om obo'y det är lite barnsligt å dricka så mkt kanske? haha, aja gott är det å jag tänker då banne mig inte sluta dricka de :)

Nu snart ska jag lägga mig å tagga inför en skoldag imon, men en början av prov efter det lunch å idrott å till sist Bransch. Kommer nog funka eftersom det är sista dagen man börjar tidigt å torsdagar, ja shit the same jag är Ledig på Fredag. Inge mkt mer att skriva för kvällen tror ja så får säga Godnatt för mig. Tjing /sb

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0