1 2 3 KNACKA & SE!

Okej kan berätta lite kort om torsdagen då ja å Emmi va in till Gävle för att kolla på BARNHEMMET. Kom hem igår från sthlm så har inte hunnit skrivit ngt men om sthlm skriver ja om sen hemma så över till tosdagen. Aja det blev att vi kollade på Barnhemmet, riktigt bra va den asså bra som en rysare liskom.. efter filmen va man fortfarande lite skakis haha men det är vi alltid, rädd för allt så :) Aja bussen tog vi sedan hem efter bion å hem till mig. Sjöng å hade det riktigt trevligt hemma hos mig å ah vetinte när vi somnade men men en bra kväll hade vi innan helgen då vi tillbringade våra dar i Sthlm. men som sagt skriver de hemma sen å då kan ni förbereda er på långt text, Tjoho!

Sitter i skolan nu å har haft mentorstid, å på onsdag ska vi tydligen till Alborgen med nåra tvåor å ha lite skoj där till lunch. lite nervo pga vi ska blanda oss i grupper med tvåorna, vill ju inte hamna med vem som helst liksom.. men ska se på den ljusa sidan då! Snart har vi redovisning dessutom. Jag Jenna Emmi Amanda gjorde en film som hör till vår redovisning, hur bra som helst! längtar bra till lunchen nu å sedan har vi småföretagande, jippie. Vill bara hem nu känner ja! Inte mkt som händer idag kan jag tillägga, ska hem å sova dan ut tror ja. Tjing /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0