Usch

Sitter å pluggar fittslöjdäckelhåla nu! . fyfaan vad tröökigt det är ! asså SEX skitsidor å man fattar ingeenting om de!
Blir så suuuuuur! , ig för mej imon om man säger så, har tröttnat heelt å plugga på det åxå,
jag ska kolla på American Idol kl 9 till 10 sen ska jag kolla på slöjdbajset lite till å sen ska jag sova, asså USCH!
Jag längtar till lov !, gud vad skönt att vi bara går till torsdag lunch typ nästa vecka sen kommer Påsklovet. Mmh!
Nä nu ska jag dra mej ner å hämta min cola sen ta fram chipsen, snart börjar det bästa <3

                   image175 
                                                 <3


Kommentarer
Postat av: J.b

sex SIDOR? det var sex HÄFTEN!! döööda mig, höl på avlida men fatta nu äre gjort ;) sköööönt!

2008-03-11 @ 17:45:23
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se
Postat av: Sofiee

haha jaja tare lungt XD

2008-03-11 @ 21:36:38
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0