Torsdag-Fredag

Guud vad kul vi hade i torsdags, vi sov på ett ställe som hette klockis å shiit vilket spökställe verkligen xD
hah, hörde åxå att dom sa att de spöka där då blev man lite bah, jahaa hejdå xD
nä men kvällen va askul, det blev mycket singstar med många olika låtar å vi hoppa omkring där överallt i huset, lite sexdans eller vad man ska kalla det va inlagt åxå HAH !... ah sen blev det väl film, vi skulle kolla på Saw 3 men vi kom inte så långt på den, eller asså ja kolla inte äns hah, jag hade min fina kudden framför anisktet hela tiden! å då menar ja hela förutom att jag kikade fram lite när det va lungt på filmen å en gång såg jag nån kille som drog ut nån ring från huden eller nått, inte mysigt ^^ . men men vi bytte film rätt snabbt för dom sa att den va långtröökig, vilken lättnad hih! . sen kollade vi på Sorority boys , så sköön film de ! . Efter den antar jag att det blev mer Singstar, kommer inte riktigt ihåg hah !. Senare skulle vi prova Anden i glaset , eller ah Bella Anneli Jenna å Emelie skulle de höh ja å Evve fortsatt å sjöng för vi ville inte vad med efter allt jag har hört som kan hända med de där . Usha nejnej !. Typ att om man kommer till Djävulen, så då slår man antagligen bara bort glaset eller så säger man väl typ hejdå, å det ska man inte göra för då kan det bli att den är kvar i rummet å spökar omkring eller liskom stör hela tin, så man måste säga ngt bra som jag inte kom på just då när dom skulle kö hih^^

Men men det blev väl flera filmen antar ja å sen så somnade många runt 6 kanske jag veinte men typ ja å Emelie va väl uppe till 7 kanske vetinte .. men sen somnade man höh , vi gick upp ungefär 11 å då plockade man upp lite saker å så, jag å emelie skulle åka buss hem så vi blev sist kvar där å så för alla skulle hem ganska fort å vi hade ingen skjuss så vi lära vänta :) .. alla gick å sen sjöng jag å emelie SingStar innan killarna dök upp som hade hant om de där haha! . döda mej vad man bah liskom ah hejdå ^^ .. men det gick bra å vi åkte med 13:12an hem ..

Efter den dagen så tog jag det bara lungt hemma tror jag , jo brorsan va hemma då så de va vi två hemma, men jag satt väl somvanligt bara framför dotan å höll på med NO bajset.!  hörs <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0