TILL EN VÄN <3

Du kom som en ängel,
lyste upp mina dagar en efter en!
Du fortsatte med det tills en dag, vad hände?
Jag gjorde bort mej, du blev ensam, jag var ledsen..
Kroppen ville gå en annan väg än vad hjärtat vela,
Nu ser det ut såhär..
Vi är knappt, vi pratar knappt, vi får knappt ögonkontakt ibland..
Vad hände med tiden, stunden och ögonblicken?
GONE !.. Vill tillbaka, Vill tillbaka, Vill tillbaka..
Jennie, du ska veta att jag vill ha våran tid tillbaka,
vi har glidit isär nu, jag vill bättra mej få tillbaka dej!
Jag känner mej så dum, ärligt ! men du ska veta att du är min <3
Jag hoppas och ber nu att vi tillsammans kämpar tills den tiden kommer !
Båda två vet att vi klarar det, bara om vi hjälps åt och inte ger upp !

JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA !

 image240  image239

Kommentarer
Postat av: jennie

ååh älskling va fiint (L). Jag saknar dej så himla mkt, du finns alltid inom mig!

2008-03-26 @ 12:25:40
URL: http://jenniiesvensk.blogg.se
Postat av: .

FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINT. börjar få tårar när man läser det (A) :'(

2008-03-29 @ 07:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0