T I S D A G K V Ä L L . .

hurrra för mej som kan skjuta med min högra fot nu efter omständigheterna ! faan vad glad jag är !, nu har man längtat så otroligt länge på att kunna använda den å nu sköt jag med den på träningen nyss å fyfan vad bra det gick, inte äns ont ! nu är Sofie bergqvist på G igen ! har nyss duschat å käka å nu sitter jah här med min gråa mysdress ^^ blir tv å filmkväll idag :) Imorgon äre ny dag å förmodligen ska jag vara med Emelie då å träna lite på dansen, å på kvällen blir det bio med henne å mami dessutom på den här nya ANGEL :) ska bli trevligt de ! fan hundra år sen jag satt på en biosalong,..men nu blev det av som sagt. Ska dra mej ner å hämta playstationet så ja kan kolla på film på tvn här uppe å inte kolla på datorn det pallar ja inte å DVD är cp hah, gud va bra det går nu ^^
well well , Ten Miles From You - Infernal = Kärlek     ^ Bye kamrater ^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0