Sjuk :(

Fattar inte att jag äns orkar sitta här å skriva, fyfan mår inge bra, halsen är uppsväld så inihelvete å har så ont i kroppen, ångrar att jag tränade i tisdags.. har levt på vatten dom här 2 dagarna, usch ska jag svälta ner mej eller?
Men nu har jag iaf tagit upp lite fil se om ja får i mej de.. Saknar skolan faktiskt eller ah inte skolan men kompisarna ! Dom underbaraste <3 ..Snart är det OC iaf, så det blir till å kika på de.. Har kollat på tv å sovit hela dagen fyfan vilket liv!? Kommer nog inte till skolan imon iaf.. det är ju såklart att man lyckas bli sjuk nu å det blir helg imon! jaja, ska inte sitta å skriva å tycka synd om mej själv. Men jag ska fan se till att jag blir frisk iaf, hih nu ska jag lägga mej i sängen å kolla på tv! <3
       image183

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0