Så kan det vara..

Hej har nyss kollar på OC, lika bra som vanligt! . snart ska jag på träning, känner inte för det om jag ska vara ärlig hih men men .. blir roligare sen när man får börja på gräs å det blir varmare ute :) . Efter träningen blir det hem å duscha å käka å ringa emelie få se om ska sleepa over här idag eller ej ^^ . Hade det trevligt igår med emelie åxå , börja med en långprommis, köpte lite å tugga på å satt oss i en lekpark å hade det mysigt där hah. På kvällen var det bio som gällde. mami skulle med åxå men hon hade inte riktigt tid ändå så jag å emelie gick istället :) . Angel, jag tyckte den va skitbra^^ . Helena Bergström ! Otrooligt grymt bra skådespelare å så roliii! .härligt å se na ! Vi bestämde oss efteråt att vi skulle sova hos emelie så vi drog oss hem till mig packa lite smått å sen blev det cykeln hem till emelie!. Under den kvällen igår blev det typ film singstar danceee ASG käka fruktsallad å hade sketakul helt enkelt å mkt inspelningar å kort med ! :D .. Åkte hem runt kvart i 4 därifrån idag så jag skulle hinna hem till OC såklart .. nu lär jag gö mej klar här,! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0