Påsk..

Påsklov imon då, som jag sa i förra inlägget, men det ska bli så otroligt skönt :) har vart så himla mkt i skolan nu så dags för en paus! Imon slutar vi ungefär vid lunch, har kör sen ska vi försöka skippa spanskan å sen har vi svenska å sen äre slut !, blir säkert med min friend emelie tomorrow åxå ^^ , snart ska jag gå å lägga mej hade jag tänkt mej men måste plocka undan lite här i rummet tror jag åsså lär jag veta vad ja ska ha på mej imon annars blire kaos imon bitti.. men de får väl bli nå enkelt ^^ Känner mej otroligt fet idag :/, har käkat alldeles för mkt med godis ! lär minska med de känner jag.. Nä nu ska jag kilaa, kuckelikuu ^^ 
                                                                                                                                          image188

Kommentarer
Postat av: J.b

hahahahhaha,den ba står där mitt på gräsmattan. Som annelis å min berättelse på svenskan, haha!

2008-03-20 @ 16:49:44
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se
Postat av: Sofiee

hahahaha fan vad ägt ! :D

2008-03-21 @ 14:16:22
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0