Måndagen den sjuttonde Mars tvåtusenåtta..

Måndag igen då.. skola / hem / OC / plugg / American Idol / sova , yeh det är väl min dag det där ^^
Har nyss pluggat klart på teoriprovet som kommer imorgon men det känns rätt bra iaf :) . hoppas det blir lika bra som det känns åxå ! Snart är det som sagt American Idol å det går ju bara inte å missa ^^ fyskääms va dåliga vissa är, ska ställa sej där å skämma ut sej totalt, mygaaaad hah fast det är ju skitkuul de xD .. Har ett cola glas framför mig å bara sitter å väntar^^.. fast jag måste repetera provet en gång till åxå innan det börjar så ska väl gö de nu typ.. Tisdag imon, skola igen men ah hoppas det blir en bra dag iaf å har provet sista timmen såatt, känns bra om man blir klar ganska tidigt kommer man hem tidigt å ^ ^.. nä nu ni ska jag dra å hare gött <3

                                         image186

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0