JIpiiieee

Nu är jag äntligen iaf nästan HELT frisk, känner lite i halsen man annars topp!
Idag äre MELODIFESTIVALFINALEN! . . hah ååh alla är så bra (A) men jag tkr nog Nordman å BWO är kingarna .. åsså Sanna Nielsen med hennes underbara låt :) . men Perelli kommer säkert vinna .. känns som de!
jaja ingen stor grej precis, kul å kolla på :D
har nyss käka kebab å drack cola, längesen gott .. nu ska jag byta om å så tänkte ja har haft min mjukisdress på mej alldeles för mkt känner jag ^^ hah .. well well nu ska jag dra ^^ <3


Kommentarer
Postat av: bellis

charlotte är så bra hon ju så! :D

2008-03-16 @ 21:18:01
Postat av: Sofiee

jaa det var en bra låt, självklart men vela helst ha nån annan till Eurovision :)

2008-03-17 @ 06:33:59
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0