.Fantastiskt.

   
helu, Idag har jag spenderat min tid både i boänge, hemma på bruket å med emelie ^^ .
Jag vaknade ungefär halv 11 i boänge, kuta runt i huset å klädde på mej å sminka mej, käka inget det palla ja inte ^^ .. precis när jag tänkte traska mej hemåt till bruket vakna mamma å sa åt mej å vänta så kunde hon skjussa mej bara hon fick i sig lite frulle först.. ah så det blev att jag vänta såklart ! Sedan skjussade hon hem mej å jag gick direkt till fonen å ringde min vän emelie xD.. vi snackade typ en halvtimme å sen gjorde vi oss klara för vi hade bestämt oss för att gå ut å gå för en gångs skull ! solen skinde ju å det var rätt skönt ute såatt å vi hade åxå bestämt oss för att köpa glass på vägen :D.. GOTT! men ah jag skulle cykla till henne en viss tid men sååklart hade jag ju punka på min cykel när jag väl skulle försöka åka efter att jimmy å david bråtta ner mej hela tin :O . haha ! så det blev ett till fonringning till emelie Igen å vi bestämde oss för att vi skulle mötas typ vi AGA saken istället å båda skulle gå på en gång.. ah å kvart i feeeem skulle vi träffas heeluu! hela dagen hade ju bara runnit iväg å solen va borta å när vi väl möttes frös båda två ihjäl nästan xD hah men vi snackade oss fram till stan ah å vi drog oss in på Jensas å delade på en vesuvio, smaskens !^^ . efter de drog vi oss hemåt igeeen ! jag följde med Emelie hem eftersom vi skulle sjunga å ha lite allmänt mysigt iaf nåra timmar.. Vi kom hem till emelie drog oss ner i källaren å satt igång HSM ! fyfaan va kul ! efter ett tag gjorde vi lite nuggets å satt å käka på tsm med en skitgod dricka, yummmie säger ja ! men men efter de så va vi as sugna på att gå ut igen å tamme den att vi gjorde det åxå, tog med högtalarna till ipoden å drog oss ut å döönade musik i hela kvarteret å vi dansa å tjooade runt där :D hah gud va häärligt det va !.. klockan 10 kom min mamma hämtade mej å före dess hade jag å emelie hittat på värdlens roligaste skugg dans^^ . Nu sitter jag här med en juice brevid mej å negerböllar, hah, nyss duschat åxå satt fint efter denna roliga dag !.. nu ska jag ha en egen liten myskväll, hejdå <3
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0