*

skolan idag gick väl skapligt tkr jag, hade No läxförhör å det gick bra, sen Svenska prov åxå men det gick åxå bra kände jag :)  .. Slutade tio över 2 å skulle med bussen 17 över men ja missa den å orka inte vänta tills den skulle komma igen från rese.. så tog faktiskt en promenix hem till stan^^ . men de va skönt deå !
Har rensat rummet idag städat otroligt mkt .. kommer bli stökigt imon igen har ja en känsla över, Icke bra ..
Men iaf har nys skollat på Let's Dance å bra att Danny å Tony är kvar iaf, kingarna med sina partners.
Nu har jag cptrökigt så det blir kanske film snart eller så nöter jag sönder Dootan å dricker Cola.. Imon kommer jag vara med Emelie vad jag vet, sköjj.. Yeah nu drar ja ^^ <3

    image173

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0