Björn Gustavsson

Lär bara meddela att jag Älskar Björn Gustavsson.. nu vet alla de ^^
jag har börjat friska till å är på topp nu, skola imon iaf.. Usch ! men tänker inte deppa för vi går bara till Torsdag lunch, känns skönt :) .. Helgen har jag tillbringat först lite med david å jimmy .. å resten såklart Emelie :).
åkte till henne ah vid 11 tiden typ, asså på kvällen ^^ då skulle vi va hah ! vi satt vid datorn typ åsså snacka vi åsså hade vi ansiktsmasker på oss.. sånna där ena som stelnar å man ska dra bort dom^^ haha vilka garv, man kunde inte röra mun osv ..jaja vi hade FEETTT kul xD . Nu är jag hemma, vi vaknade sådär kanske halv 12 käka frulle sen åkte jag hem för att plugga på idrottsprov men jag plugga typ inget.. får plugga imon som bara tusaaaan !
snart ska jag till emelie å kika på Singing Bee finalen å sen blire Hide and Seek ! FYfaaan kommer dö så lättskrämd å otålig som ja är^^ men det ska bli mysigt de. sen ska man klara av å cykla hem å !
Nu lär jag åka snart ska träffa emelie vid Ica 19:00 hah.. Goobyee <3

image185

Kommentarer
Postat av: emelie.

Akta så att ingen docka kommer o tar dej på vägen lille vän ;)

2008-03-16 @ 18:49:58
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0