Back to my life..

skola skola skola äre som väntar nu, fiifaan va trött jag är ! hatar verkligen när klockan min ringer :/ Min dag blir väl ungefär, först skola sen blire till mammas jobb å skriva ut nån NO-sak, efter det blire hem, stoppa i mig någonting å sen men bara kanske träning, för ja är inte riktigt frisk i halsen å det va såhär mitt sjuka börja förra gången, att ja träna fast jag inte borde gjort det då, såatt känner mig lite mot träning idag, men bra å vila å, men annars blire tv å sova ! yeeh min Tisdag de där! . ååh har SO nu på morgonen, Historia ! yeeey va kuul :( äsch nu ska jag vara happy, snart lov å då ska jag '' ta mej fan'' sova !.. nu ska jag dra å käka frulle mina nära å kära :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0