A walk to Remember

Yeey ..
sitter å fläskar chokladsmet nu, jädrans va det sitter fint..
kanske är runt sleeptime nu men det är fredag imon så kan vara uppe lite till tkr ja ! ..
Ska bli skönt med helg faktiskt, å snart Påsklov åh, men gud va bra det känns ! ^^
Å efter påsklovet så äre många lediga dagar å så, asså fatta snart äre SOMMARLOV. Jipppeey ..
Får en sån kick i kroppen när man tänker på de, värmen badet jordgubbar solbrillor ^^
Lär satsa på å köpa en ny bikini känner jag å .. men det kommer väl deå :)
Nu ska jag fortsätta käka min gooda smet å sen ska jag kolla igenom lite plugg å sen ska jag sova faktiskt!
Arrivederci <3        
                           image170 image171

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0