...WHAT A WONDERFUL DAY

Idag som sagt åkte jag till micke, vi kollade på film, eller är inte riktigt säker på om det blev så mkt film. host, aja stannade där i nåra timmar iaf å efter det drog jag mig hem igen..

Jag kom hem skrev lite med jennie på msn å vi bestämde oss för att vara eller gå ut å fika å hon skulle passa på att ge mig min present sen jag fyllde år som hon köpte där borta i USA, tjoho! Efter ett tag eller kanske 20 min kom Jennie :)
Jag öppnade lite snabbt å detta va lite komiskt :

Sofie - Nää, gud vilka fina skor du har! Gladiatorskor de ska jag köpa nu i sthlm!
Jennie - Tack, ja dom är skitsköna !


Efter det öppnade jag min present å i min förvåning gissa va det va? Gladiatorskor SÅKLART! överlycklig som jag var, tackade jag henne, ja vetinte hur många gånger under dagen!

När jag hade öppnat gick jag in å lämnade mina skor å sedan drog vi en promme mot stan, vi bestämde oss snabbt för Marangoni, brukar vara en klassiker det, vi kom in å trodde nästan inte det va sant att det inte satt nå folk där, de va bara jag å jennie där inne alltså ! Men vi kollade runt på olika bakelser å kakor å tog ännu en gammal klassiker, Chokladboll & Coca Cola. Många roliga å fina bakelser/kakor fanns det där också.. Hade en lång pratstund med varandra, pratade om allt mellan himmel och jord faktiskt tills båda va klar med fikat å vi gick.. Först tog vi en runna in å kollade på skor men efter det trippade vi in på Lindèx, kollade runt och vi hittade Jennies väska som hon skulle köpt förut eller hon va sugen på att köpa den men nu va den nersatt till 99:- så why not?

Kikade runt på olika saker, smink för det mesta å snackade rätt mkt där inne om smink å hårfärgning bla bla.. tillslut va vi klar å jennie hade inte pengar så det räckte till väskan så hon fick min hundring å jag fick typ 80:- av henne som hon hade :). Köpte väskan å sen gick vi hem till mej.. Jag provade skorna å dom satt skitbra! skitsköööna å skitfina helt enkelt! TACK, efter det åkte jennie hem.

Nu sitter jag nere i Boänge, packade lite tills imon, drar väl 11 ungefär, nu ikväll blir det tv & dator för det mesta, å magen kurrar som inihelvete nu, så lär kila å käka, tjing /sb




Kommentarer
Postat av: Jennie

skönt att träffa dig igen gumman :)(L)(L)

2008-07-10 @ 22:04:50
URL: http://jenniiesvensk.blogg.se/
Postat av: /SB

jaa äntligen!, å vi ska fortsätta vara nu, såå lycklig med dej vettu! (L)

2008-07-10 @ 22:42:51
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/
Postat av: Jennie

ja så fort du kommer hem från sthlm så :D alltid du (L)

2008-07-10 @ 23:49:34
URL: http://jenniiesvensk.blogg.se/
Postat av: /SB

jaa absolut å det kan jag lova dej! du betyder (L) :D

2008-07-11 @ 03:45:31
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0