...ONE WAY OR ANOTHER



Goddag, inte hänt så mkt idag.. har suttit å degat framför dotan annars mest tagit det lungt, slappat rent sagt.

Men jag å emelie kom fram till att vi båda skulle ha godis ikväll. så efter 6 drog vi til ica å jag hann precis kolla klart på The Hills :). men iaf så satt jag på mig lite mjukis kläder å drog mig mot ica, mötte henne där å vi gick in.. Stog å fundera ett ganska långt tag på vad man skulle köpa men sen blev det en marabou schweizernöt och nå gumminallar tror jag dom hette^^

Vi blev klar å vi satt oss utanför på ngn bänk å snacka ett rätt långt tag om framtiden å våra planer, men trevligt va det å tillslut gick vi mot cyklarna å drog oss åt varsitt håll.

Jag kom hem, plockade lite i rummet å nu sitter ja i en soffa å kollar på tv å dotan framför mej, det kommer nog bli min kväll idag åxå, tv å dota alltså, ska iaf hämta mer cola nu å mitt candy. /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0