...LET ME ENTERTAIN YOU

Idag måndag har jag lyckats städat mitt rum iaf, ser hyfast rent ut å garderoben har blivit städad, tjoho något att jubla över iaf :)

Annars idag mot eftermiddagen/kvällen så for jag å emelie ut en runna på stan, tänkte fika på marangoni men det va bara en enstaka minut kvar när vi kom dit innan dom stängde så det fick bli en kycklingsallad på selmas, faktiskt rätt god ! Efter den trevliga matstunden for vi eller for? vi gick till MAXI å skulle handla men det blidde inget, satt oss ner i gräset å slappade ett tag utanför MAXI innan vi gick till Willys å köpte lite glass, riktigt gott i sånt fint väder som det va då de timmarna..

Vi drog oss mot cyklarna igen å hämtade dom å sedan for vi hem till mej, jag käkade lite tacos å sedan vare dags å packa lite saker eftersom jag tänkte sova i Boänge, efter allt å jag var klar tog emelie å drog sig hemåt å jag tog mig å drog mot Boänge..

Nu sitter jag här med laptopen i knät å har ingen aning om vad jag ska göra denna kväll, blir nog vad jag tror mkt film å datatryckande^^ .. /sb

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0