...JUST SMILE AND LET IT GO

Har tråkigt tråkigt å ännu mer tråkigt just nu, eller så tråkigt har jag det faktiskt inte, för ja har typ suttit sen 23:00 å kollat bara på en massa The Hills avsnitt som jag inte har sett ännu, hur bra är inte The Hills då, aha? visste väl de..

Har colan brevid mej som jag tänkte ta en slurk av snart, snackar med bror å micke på msn åxå, trevlans.. Om micke inte ska åka till stranden imon så ska jag nog tillbringa lite tid med han åxå, innan jag åker ner till boänge igen åsså ska jag förstås packa a little...

Ungefär 5 nu på morgonen om cirka 2 timmar så går Pledge This som jag vill så gärna se, va länge sen nu, men är inte riktigt säker på om ja ska sitta uppe så länge xD.. inte fatt ja har problem med det men jag ska orka upp imon å, ska sluta pladdra nu å kolla på tv istället, tjing /sb

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0