I'M BROAD I'M BROAD, I'M BROADER THAN BROADWAY

Godmorgon, vaknade ungefär 10 idag för att adam kom in å väckte mej, har lovat mamma å passa han tills hon kommer hem vid 2-tiden kanske. Kom ner å kikade på dirr i postlådan å där låg klassfotona :D Äntligen har dom kommit! massa fina å roliga bilder va det på alla möjliga klasser! Men 9B, hallå? vi kommer föralltid att vara snyggast :).
Igår när jag kom hem från cupen fick jag åxå reda på att jag kom in på Thoréns i Gävle, handel då alltså å likaså Jenna å Emelie så blir underbart att få gå med dom nu åxå :) kommer bli 3 kanon gymnasie år kan jag tänka mej!.

Idag, har inga planer för dagen så långt men hoppas på att det kommer upp några så man slipper sitta här hemma å ruttna iaf. /SB
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0