...I REMEMBER THE TIME

Gud vad jag skriver känns det som, har vart ute nu ett tag med brorsan å ''sparka lite boll'' .
Nu ska jag vara inne å bara ta det lungt.. Har bestämt mej för att ja ska kolla på en film som går 02:45 - California Dreaming, låter helt okej.. komedi åxå.

Imon får jag se vad jag ska gö, kommer nog sova hemma förhoppningsvis iaf, fast det visar ju sig imon ifs..

Har fattat ett beslut med mej själv också, jag ska börja dansa dansmatta igen! underbart kul, underbart bra träning å underbar härlig musik!, när jag fick den för några år sen dansa jag 24/7 med det i vardsagsrummet eller uppe i mitt rum.. så fort jag hade en liten tid, kunde t.om vara bara en enstaka minut, ''tjoff'' skulle dansmattan fram.. Glömmer inte heller dom tiderna med sandra :') det fanns bara dans i vårt huvve då !

Nog om de, ska väl kika lite tv nu med the family innan iaf dom går å sover. /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0