...HEJ HEJ SOMMAR

Jippie, solen har tittat fram idag å jag har nyss lagt ute å steekt lite med en cola vid sidan om, hur underbart är det inte när solen värmer en och lite musik på mobilen, en tidning att roa sig med å som sagt en coca cola. PERFEKT för mej om jag ska vara ärlig..

Idag ska jag nog tillbringa min kväll här i Boänge igen, på fredag åker jag david kent å mamma till sthlm å kommer bo där på hotell över helgen, ska bli kul faktiskt.. Annars på sommrarna brukar vi trippa oss iväg till ngn stuga längre bort men nu säger vi hej till huvustaden istället, Jag mååste iaf köpa en bikini !

Är ensam här hemma nu, lite tyst fast har tv.n på, de andra 3 är i Älvkarleby. fråga mej inte varför? Well, nu drar vi till kylen å tar lite mer cola :) /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0