...FOR YOU AND ME

Hur kul å bra kväll med emelie igår, gjorde saker som vi inte annars brukar gö, dom andra kvällarna blir det oftast saker som filmtittande, eller sjungning.. Men kul hade vi..

Nu har jag nyligen duschat å emelie åkte för en stund sen, halv 2 ska hon komma tillbaka hit igen å sedan följa med mej till KAXIG å klippa mej :) Blir lugg nu gott folk ! åsså ska jag toppa lite. Blir nog suveränt!. Efter det drar vi till Enen en sväng för jag ska fixa lite där, säger inte vad än.. Å sen åker vi till Maxi å köper hårfärg, ska satsa på mörkare hår nu efter klippningen å emelie kommer jag faktiskt inte ihåg om hon skulle färga mörkare eller ljusare, vad vet jag xD.
Ikväll sover förmodligen emelie över här igen, hoppas på en lyckad kväll. /SB
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0